Mulţi dintre noi, ne dorim un loc cât mai bun în lumea virtuală, mulţi ne dorim să urcăm rapid pe primele poziţii în motoarele de căutare şi pentru asta facem cam tot ce se poate şi de multe ori şi ce nu se poate. Ce ştiu foarte puţini este că Google penalizează excesul SEO, Ca în orice sport şi google pune mare preţ pe metodele fairplay de a câştiga poziti fruntaşe în motoarele de căutare iar un Seo excesiv este văzut ca un dopaj în lumea sportivă.
Nu trebuie să abuzaţi de optimizarea Seo, nu vă lăsaţi înşelaţi de terţe persoane care promit să vă poziţioneze într-un timp record pe primele locuri. Acest lucru se poate realiza, dar este doar temporar, dacă doriţi o creştere sănătoasă şi de lungă durată, atunci singurul secret este muncă, originalitatea, inspiraţia şi continuitatea, restul dacă nu sunt folosite cu atenţie vă pot face mai mult rău decât bine.
Ce nu trebuie să faceţi pentru a nu fi penalizaţi de către Google?
Pentru cei care ştiu ceva engleză puteţi citi aici un articol detaliat http://adf.ly/d7GF4
Pentru cei care nu ştiu engleză o să fac un rezumat a lucrurilor care vă pot aduce penalizare din partea Google
- Putin conţinut într-o pagină sau într-un articol. Conţinutul lipsit de substanţă scris doar pentru a indexa cât mai multe articole.
- Acceptarea ofertelor de tip, Mii de link-uri gratuite spre site-ul tauto Google penalizează aceste practici, Chiar dacă le descoperă mai târziu.
- Conţinut extras de pe alte site-uri. Erau vremuri în care un simplu Copy şi Paşte te făceau să urici în motoarele de căutare întrucât puteai copia de oriunde şi oricât. Astăzi Google are metode de a identifica duplicatul de conţinut.
- Portiţele (Doorway pages). Portiţele sunt pagini pe un site, acestea pot fi vizibile doar prin accesare unor link-uri ascunse.
- Redirecţionări - Redirecţionează vizitatorul pe o pagină dedicată acestui scop, fără să fie redirecţionat şi robotul de căutare. În majoritatea cazurilor în care se foloseşte această tehnică, pagina de pornire de unde se face redirecţionarea, este o pagină cu conţinut bogat, care nu e dedicată cititorului, ci numai robotului de căutare, astfel cititorul fiind redirecţionat pe altă pagină.
- Link-uri plătite pe site-uri cu PR 8 sau PR 9. Fără autoritate la fel de mare
- Un număr mare de Link-uri reciproce, link-uri reciproce sunt naturale într-o anumită măsură.
- Cuvinte cheie supraaglomerate (Keywords stuffing). Sunt tool-uri care vă măsoară procentajul cuvintelor cheie dintr-un articol, aceste nu ar trebui să depăşească 5%.
- Acumularea de link-uri prea multe şi prea repede - nu este pe placul Google deci te penalizează, chiar şi link-uri de bună calitate obţinute însă prea repede poate duce la o penalizare
- Legăturile rupte - Link-uri prea multe defalcate pe o pagină Acest lucru nu duce la o sancţiune, în sensul cel mai strict, dar poate duce la o scăderea bruscă în clasament
- Link-uri ascunse în servicii de terţă parte (meniuri, widget-uri, contoare) - servicii gratuite pentru site-urile au adesea un model de afaceri destul de meschin. Ascund adesea o legătură către oferta lor. Acesta poate fi un meniu CSS, un widget de sidebar sau un contor de vizitator Google nu permite link-uri ascunse.
- Duplicate titluri şi descrieri - atunci când site-ul dvs. utilizează acelaşi titlu sau o pagină foarte asemănătoare şi o descriere pentru fiecare pagină, nu e de mirare cele mai multe dintre ele nu vor apărea în rezultatele de căutare.
- Viteză mică de încărcare a păgâni duce la penalizare
- Reclamele excesive pe o pagină este penalizată
- Folosirea în exces a scrisului cu caractere speciale Îngroşat şi subliniat.
Folosirea unor soluti afişate mai sus nu atrage penalizarea Google decât în cazul în care acestea sunt utilizate în excesNu trebuie să abuzaţi de optimizarea Seo, nu vă lăsaţi înşelaţi de terţe persoane care promit să vă poziţioneze într-un timp record pe primele locuri. Acest lucru se poate realiza, dar este doar temporar, dacă doriţi o creştere sănătoasă şi de lungă durată, atunci singurul secret este muncă, originalitatea, inspiraţia şi continuitatea, restul dacă nu sunt folosite cu atenţie vă pot face mai mult rău decât bine.
Ce nu trebuie să faceţi pentru a nu fi penalizaţi de către Google?
Pentru cei care ştiu ceva engleză puteţi citi aici un articol detaliat http://adf.ly/d7GF4
Pentru cei care nu ştiu engleză o să fac un rezumat a lucrurilor care vă pot aduce penalizare din partea Google
- Putin conţinut într-o pagină sau într-un articol. Conţinutul lipsit de substanţă scris doar pentru a indexa cât mai multe articole.
- Acceptarea ofertelor de tip, Mii de link-uri gratuite spre site-ul tauto Google penalizează aceste practici, Chiar dacă le descoperă mai târziu.
- Conţinut extras de pe alte site-uri. Erau vremuri în care un simplu Copy şi Paşte te făceau să urici în motoarele de căutare întrucât puteai copia de oriunde şi oricât. Astăzi Google are metode de a identifica duplicatul de conţinut.
- Portiţele (Doorway pages). Portiţele sunt pagini pe un site, acestea pot fi vizibile doar prin accesare unor link-uri ascunse.
- Redirecţionări - Redirecţionează vizitatorul pe o pagină dedicată acestui scop, fără să fie redirecţionat şi robotul de căutare. În majoritatea cazurilor în care se foloseşte această tehnică, pagina de pornire de unde se face redirecţionarea, este o pagină cu conţinut bogat, care nu e dedicată cititorului, ci numai robotului de căutare, astfel cititorul fiind redirecţionat pe altă pagină.
- Link-uri plătite pe site-uri cu PR 8 sau PR 9. Fără autoritate la fel de mare
- Un număr mare de Link-uri reciproce, link-uri reciproce sunt naturale într-o anumită măsură.
- Cuvinte cheie supraaglomerate (Keywords stuffing). Sunt tool-uri care vă măsoară procentajul cuvintelor cheie dintr-un articol, aceste nu ar trebui să depăşească 5%.
- Acumularea de link-uri prea multe şi prea repede - nu este pe placul Google deci te penalizează, chiar şi link-uri de bună calitate obţinute însă prea repede poate duce la o penalizare
- Legăturile rupte - Link-uri prea multe defalcate pe o pagină Acest lucru nu duce la o sancţiune, în sensul cel mai strict, dar poate duce la o scăderea bruscă în clasament
- Link-uri ascunse în servicii de terţă parte (meniuri, widget-uri, contoare) - servicii gratuite pentru site-urile au adesea un model de afaceri destul de meschin. Ascund adesea o legătură către oferta lor. Acesta poate fi un meniu CSS, un widget de sidebar sau un contor de vizitator Google nu permite link-uri ascunse.
- Duplicate titluri şi descrieri - atunci când site-ul dvs. utilizează acelaşi titlu sau o pagină foarte asemănătoare şi o descriere pentru fiecare pagină, nu e de mirare cele mai multe dintre ele nu vor apărea în rezultatele de căutare.
- Viteză mică de încărcare a păgâni duce la penalizare
- Reclamele excesive pe o pagină este penalizată
- Folosirea în exces a scrisului cu caractere speciale Îngroşat şi subliniat.
Sper ca acest articol va fost de folos.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu