vineri, 13 martie 2015

Cum ajungi pe prima pagina Google Part.I

În decursul celor şapte ani de online am citit sute de articole cu sfaturi ale celor care spun că deţin secretul, în ceia ce priveşte pozitonarea unui site în primele poziţii pe Google, în ultimul timp au apărut forte mulţi specialişti, Seo Web". Este adevărat că sunt câteva reguli care te pot ajuta însă ca să reuşeşti pe calea cea dreaptă îţi trebuie multă răbdare şi muncă. Mereu m-am întrebat de ce firmele Seo scriu articole pe diferite site-uri, despre ce anume trebuie să facem pentru a câştiga poziti în motoarele de căutare...

   Ce câştigă dacă ne spun ce şi cum ar trebui să facem ca să fim în top?
  Nimeni nu deţine cheiea succesului de vreme ce Google schimbă regulile jocului foarte des, este adevărat ca anumite criteri de evaluare rămân neschimbate însă adevărul este altul şi am să scriu şi despre acest lucru în unul din articolele din această serie, S-a dovedit în multe cazuri ca site-urile mari pot încălca orice regulă tot pe primul loc sunt. Să luăm exemplul celor de la Realitatea, Libertatea Ziarul.com, aceste site-uri încălca regulile care se spun că îţi aduc penalizări.
1. Se încarcă foarte greu
2. Fac spam
3. Au articole de mici dimensiuni
4. Folosesc o densitate de cuvinte cheie foarte mare
5. Nu au conţinut unic.
  Şi atunci ne întrebăm ce contează, ce trebuie să faci să ajungi în prima pagină pe Google?
Varianta oficială
1. Alegi un nume de domeniu care să cuprindă cuvântul cheie după care vrei să fii găsit (e greu să fii în top cu un subdomeniu) şi terminaţia.ro (dacă scrii în română),.com dacă scrii în engleză)
2. Găzduieşti site-ul la o firmă de încredere (care asigură o viteză mare de încărcare şi fără probleme de conectivitate).
3. Foloseşti o temă Pro (optimizată pentru motoarele de căutare, cu cât mai puţin cod, cu descriere, cuvinte cheie, robots.txt; etc.)
4. Link-urile care duc care pagina dvs. şi valoarea acestora (autoritatea site-urilor de pe care vin link-urile)
5. Titlul articolului (numărul de cuvinte cheie, impactul acestuia)
6. Conţinutul articolului (numărul cuvintelor cheie şi a sinonimelor acestora)
7. Atributele ALT pentru imagini
8. Titlul link-urilor
Acestea sunt principiile după care roboţii Google fac selecţia paginilor web atunci când cineva caută o anumită expresie.
  Ca să fii în top trebuie să îţi cunoşti concurenţă şi să încerci să fii mai bun ca ei, sa aduci mai mult şi mai bun.
 Dacă ai îndeplinit condiţiile celor 8 puncte (sau cât mai multe posibile). Ar trebui să trecem la partea a doua a acestui articol (în curând) scrie în căsuţa de căutare Cum ajungi pe prima pagină Google Part. II  in care voi aduce completare acestor puncte şi în care voi scrie despre anumite secrete care vă pot aduce avantaje în faţa concurenţei.
author-pic Despre Autor
Pasionat de IT dornic sa aduc ceva nou care sa va fie de ajutor

Un comentariu: