In prima parte a acestui articol ,,Cum ajungi pe prima pagina Google Part.I''. Am scris despre lucruri pe care le poţi găsi aproape în orice articol postat pe google, de către "Experţi în Seo" toţi îţi spun ce să faci pentru a ajunge pe prima pagină Google, dar nu îţi spun şi cum să faci, şi acesta este scopul acestui articol, să trec peste câteva sfaturi comune şi să vă dau câteva ponturi care vă pot ajuta, în efortul dvs. de a ajunge pe prima pagină Google...
Aşa cum am spus în primul articol, numele site-ului (domeniu) şi găzduirea (stabilitatea şi viteza de încărcare) sunt foarte importante acum să trecem mai departe.1. Atenţie la erorile de încărcare (not found 404), redirecţionările (301,302), atenţie la tema aleasă şi la mărime codului HTML (cu cât mai mare şi complicat cu atât se va încărca mai greu). Puteţi folosi un comprimator de cod HTML şi Java Script.
2. Folosiţi doar Gadget-urile necesare (pentru a nu îngreuna încărcarea site-ului).
3. Optimizaţi Codul HTML pentru motoarele de căutare introducând în codul HTML al site-ului următoarele valori (informaţii).
<meta content='Descrierea site-ului tau ' name='description'/>
<meta content='Cuvinte cheie dupa care se face optimizarea' name='keywords'/>
<meta content='chrome=1' http-equiv='X-UA-Compatible'/>
<meta content='all, index, follow' name='robots'/>
<meta content='2 days' name='revisit'/>
<meta content='2 days' name='revisit-after'/>
<meta content='10' name='pagerank™'/>
<meta content='1, 2, 3, 10, 11, 12, 13, ATF' name='serps'/>
<meta content='5' name='seoconsultantsdirectory'/>
<meta content='Numele tau' name='author'/>
<meta content='General' name='Rating'/>
<meta content='never' name='Expires'/>
<meta content='all' name='audience'/>
<meta content='limba site' name='Language'/>
</b:if>
<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'>
<title><data:blog.pageTitle/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> - Nume Site<data:blog.title/></title>
</b:if>
<meta content='Cuvinte cheie dupa care se face optimizarea' name='keywords'/>
<meta content='chrome=1' http-equiv='X-UA-Compatible'/>
<meta content='all, index, follow' name='robots'/>
<meta content='2 days' name='revisit'/>
<meta content='2 days' name='revisit-after'/>
<meta content='10' name='pagerank™'/>
<meta content='1, 2, 3, 10, 11, 12, 13, ATF' name='serps'/>
<meta content='5' name='seoconsultantsdirectory'/>
<meta content='Numele tau' name='author'/>
<meta content='General' name='Rating'/>
<meta content='never' name='Expires'/>
<meta content='all' name='audience'/>
<meta content='limba site' name='Language'/>
</b:if>
<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'>
<title><data:blog.pageTitle/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> - Nume Site<data:blog.title/></title>
</b:if>
4. Mergi în contul Google Webmaster Tools şi alege, setează poziţionarea site-ului (alege ţară site-ului).
5. Titlu articol - Acesta trebuie să fie cât mai scurt (max 6 cuvinte = max 60 caractere inclusiv spatiile), în titlu trebuie să fie incluse 2-3 cuvinte cheie şi 1 dintre acestea să se repete.
6. Puteţi folosi un permalink (pentru a creşte relevanţa)
7. Conţinutul articolului este foarte important, dar mai important ca acesta este modul în care este structurat acest conţinut.
8. Să trecem la construcţia articolului, acesta trebuie să fie unic (original), interesant şi de actualitate.
9. Se spune că densitatea cuvintelor cheie nu trebuie să depăşească 5% din conţinutul articolului, dar ce nu se spune este unde şi cât să se folosească.
10. Cuvintele cheie nu trebuiesc introduse în articol ca o înşiruire acestea trebuie să fie încadrate într-un mod natural în articol.
11. Folosiţi o densitate mai mare a cuvintelor cheie în prima parte a articolului (aceasta este prima verificată de către roboţi când se face afişarea în funcţie de căutării).
12. Folosiţi cuvinte cheie (cel puţin unu) în fiecare paragraf.
13. Folosiţi sinonime ale cuvintelor cheie (când Google nu găseşte ceea ce caută trece la folosirea altor filtre).
14. Folosiţi o densitate mai mare a cuvintelor cheie la finalul articolului.
15. Când introduceţi cuvintele cheie pentru articolul (tag, etichete) Google spune să separi cuvintele de virgulă, dar uneori este bine să nu o faci.
Exemplu acestui articol, dacă aş vrea să introduc seo site, seo web aş face-o sub forma seo site web, astfel dacă cineva ar căuta seo site eu mă voi califica şi dacă va caută seo web, la fel mă voi califica.
16. Îngroşaţi cuvintele cheie (bold), înclinaţi (Ital) subliniaţi (scoateţi în evidenţă).
17. Daca articolul contine imagini introduceti-le Alt tag ( descriere, cuvinte cheie)
17. Daca articolul contine imagini introduceti-le Alt tag ( descriere, cuvinte cheie)
18. Nu scrieţi un articol cu mai puţin de 300 de caractere (nerelevant), dar nu mai mare 1500 cuvinte.
19. Introduceţi în articol un link către un alt articol (pe aceeaşi temă).
20. Introduceţi link-ul articolului nou scris în conţinutul altui articol mai bine poziţionat (pentru ai creşte autoritatea). Google recomanda ca link-urile sa nu fie ascunse ( de gen dati click Aici)
21. Puneţi în articol link-ul către pagina de start (Home Page)
22. Prin conţinutul articolului incitaţi la discuţi (comentari), acest lucru este foarte bine văzut de Google.
23. După postare distribuiţi articolul pe toate reţele sociale în principal (Google +), cu cât mai multe distribuiri cu atât mai bine.
24. Introduceţi articolul în diferite directoare (nu faceţi această manevră automat, folosind diferite unelte)
25. Comentaţi pe alte pagini web (forum, site) de acelaşi profil (nişă) şi lăsaţi un link către articolul scris.
Mai sunt si alte sfaturi Seo care v-ar putea ajuta sa ajungeti primii in Google, pe care ar trebui sa vi le dau (si o voi face), dar in alt articol.
Pana atunci va recomand sa cititi si alte articole postate pe acest blog PROMOVARE SITE
Interesant acest tutorial SEO, la obiect si foarte explicit! Multumesc!
RăspundețiȘtergereC e nu am inteles este in Codul HTML: meta Language ce scriu Ro? sau Romania?
RăspundețiȘtergereFoarte bun articolul tău. La obiect!
RăspundețiȘtergereAm si eu un sit online cu tinute tactice www.Shoparmy.ro
RăspundețiȘtergere