marți, 24 martie 2015

Cum creez categorii pe Blog (Blogger) 2015

Am scris în trecut un articol pe această temă dar se pare că cei de la Blogger au modificat modul în care se pot crea aceste categorii şi tot mai mulţii cititori (şi vizitatori ai canalului YouTube), m-am întrebat cum se fac aceste categorii pentru că ei nu reuşesc. Aşa că m-am gândit să scriu un alt articol şi să fac şi un Video în care să explic pe înţelesul tuturor cum se pot publica şi grupa articolele în categorii.

  Metoda prezentată se poate aplica atât pentru articolele noi (ce urmează să le publicaţi) cât şi pentru cele pe care le-aţi publicat deja (articolele mai vechi), care vor necesita o scurtă editare (introducerea unui cuvânt după care să se facă gruparea în diferite categorii create.
Cum procedăm?
1. Mai întâi mergem şi scriem un articol (sau edităm unul mai vechi) tot ce trebuie să facem este să introducem în cuvintele cheie ale articolului cuvântul (Eticheta) după care se va face sortarea lui într-o anumită categorie.
Ex. Scriu un articol, iar pe lângă cuvintele cheie care reprezintă acel articol introduc la final un cuvânt care mă va ajuta să creez categoria în care acest articol va fi inclus.
În cazul meu voi alege cuvântul Categorie 1- Publicăm articolul
2. Mergem la Aspect şi Adăugăm un nou obiect gadget - Etichete - aici bifăm eticheta introdusă în articolul pe care tocmai l-am scris (în cazul meu Categorie 1) - Bifăm Eticheta - Terminat - Salvare - Salvare aranjare.
3. Mergem pe blog şi copiem url-ul etichetei noi create.
4. Mergem la Aspect - Adăugaţi un nou obiect gadget - Pagini - Adăugaţi link extern - Dăm un titlul pagini (aşa se va numi categoria) şi adăugăm link-ul (adresa url pe care tocmai am copiat-o) - Paste - Salvăm.  Aşa am creat o categorie, dacă vrem să creăm o alta repetăm paşi.
  Pentru articolele vechi pe care l-am publicat şi pe care dorim să le introducem după caz în una din categoriile create. Va trebui să edităm acest articol, introducând în cuvintele cheie ale acestuia (Eticheta după care vrem să se sorteze într-o categorie sau alta) în cazul meu Categorie 1/
  Toate articolele cărora le voi adăuga cuvântul cheie Categorie 1, vor fii cuprinse (introduse automat) în categoria care a fost creată având la baza acest cuvânt cheie Categorie 1.
  Poate că vi se pare complicat, de aceea am făcut tu Video Tutorial pentru a vă face să înţelegeţi mai bine ce aveţi de făcut.
author-pic Despre Autor
Pasionat de IT dornic sa aduc ceva nou care sa va fie de ajutor

3 comentarii:

  1. Foarte interesant, pana acum nu ma descurcam atat de bine cu blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Interesant articol. O sa pun in aplicare metodele descrise in articol. Incerc sa imi optimizez singura blogul, dar imi mai prind urechile din cand in cand. Nu pot accesa tutorialul video. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  3. De peste 13 ani de casnicie nu am putut naste, continui sa fac avort chiar daca raman insarcinata, toti doctorii nu m-au putut ajuta, pana cand sora mea m-a indrumat catre Dr DAWN, care m-a ajutat si am ramas insarcinata si acum am ai o fetita frumoasa,
    De asemenea, îi ajută pe mulți dintre prietenii mei pe care i-am îndrumat, Dr. DAWN este o binecuvântare pentru toți cei care îl contactează,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să-ți recuperezi iubitul.
    *Dacă îți dorești soțul/soția înapoi.
    *Dacă doriți să recuperați bunurile sau banii furați.
    *Dacă doriți să tratați orice fel de boală,
    Contactați-l pe WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere