duminică, 2 noiembrie 2014

Site Seo-Optimizare Site Free

  Un simplu articol citit despre modalităţi de a obţine un Page Rank mai mare m-a făcut să scriu acest articol, despre optimizarea unui site, nu pentru că aş fii obţinut informaţii importante citind acel articol, ci pentru acel articol mi s-a părut mai mult decât incomplet. Google are un algoritm după care atribuie Page Rank-ul. Din păcate, sau fericire regulile după care atribuie acest Page Rank se schimbă foarte des, rămân însă unele criterii care vă pot aduce un PageRank mare dacă ţineţi cont de ele. Unul dintre lucrurile importante este viteza de încărcare a site-ului. Astăzi am să vorbesc despre ce anume trebuie să faceţi pentru a vă optimiza site-ul pentru motoarele de căutare...
  Evaluarea Google pentru atribuirea Page Rank se desfăşoară de 3 - 4 ori pe an (odată la 3 luni) începând din Februarie şi terminând în Noiembrie. Google îţi poate atribui un PageRank mai mare sau mai mic (retrogradare) în funcţie de evenimentele desfăşurate pe site-ul tău de la ultima examinare.
  Optimizarea Site-ului joacă un rol important în obţinerea unui Page Rank bun şi în atragerea de vizite pe site-ul tău.

  Optimizarea unui Site ar trebui să înceapă înainte să începeţi să publicaţi, de fapt înainte să vă cumpăraţi domeniu şi să alegeţi un nume pentru Site.
1.  Nume Site - Joacă un rol important aşa că alegeţi-vă un nume relevant pentru site-ul dvs.
2.  Nume domeniu -.ro,.net,.com sunt cele care atrag vizitatorii (domeniul plătit va fi mai bine promovat, mai ales cel plătit pe o perioadă mai lungă te timp).
3.  Alegeţi cu grijă Hosting-ul (cine vă găzduieşte site-ul). Ar trebui să verificati reputația si experiența firmei de Hosting de asemenea facilitățile oferite, dar cel mai important trebuie să vă ofere o viteză de încărcare a site-ului bună şi lipsită de erori (acest lucru independent de ceia ce faceţi voi pe site).
4.  Alegerea unei teme Premium (gata optimizată pentru motoarele de căutare, cu meta tag-uri şi tot ce trebuie pentru motoarele de căutare) - Nu alegeți o tema (template) free ( gratis) intrucât s-ar putea să regretați mai târziu.
5.  Atenţie la codurile HTML şi Java Script-urile folosite acestea pot îngreuna site-ul iar o viteză de încărcare mica (mult timp de asteptare) vă va retrograda, de aceia nu folosiţi foarte multe astfel de coduri (doar strictul necesar) vă sfătuiesc să optimizaţi (comprimaţi aceste coduri) Citiţi acest articol "Creste Viteza de incarcare a site-ului - comprimare cod''
6.  Folosiţi o descriere relevanţă pentru site-ul dvs.
7.  Planificaţi-vă din timp ce anume doriţi să scrieţi - înainte de a începe să scrieţi un articol, căutaţi pe net informaţii despre acel subiect (nu pentru a copia) ci pentru a vă face o idee despre cât de căutat este, cât de scris este, ce aţi putea aduce în completarea a ceea ce e scris şi ce aţi putea aduce nou şi diferit. Luaţi exemplul acestui articol, sunt mii scrise pe net şi eu vin şi mai scriu unul, de ce? Pentru că ştiu că nu s-a scris unul mai bun ca acesta:) Sunt modest nu?
8.  Alegerea unui titlu relevant pentru articol - Cât mai scurt, dar care să conţină cuvinte cu căutare pe net.
9.  Folosiţi Permalink pentru a crea un titlu mai prietenos - Citiţi acest articol Castigi poziti in motoarele de cautare (Editare Permalink Blogger) 
10. Conţinut de calitate - Un conţinut unic, nici prea mic nici prea mare (400-600 cuvinte) și care să stârnească interes.
11. Conceperea conţinutului încât acesta să provoace la exprimarea unor opinii (chiar şi contra) - Atunci când un articol stârneşte interes, acest interes este măsurat în numărul de vizite, sau în numărul de reacti din rubrica de comentări. Un articol devine mai atrăgător cu cât reacţiile sunt mai numeroase.
12. Folosiţi în conţinut (articol) cuvinte cheie - Cuvinte cheie relevante, care să vă aducă articolul în prim-plan în motoarele de căutare
13. Atenţie la densitatea cuvintelor cheie - Aceasta nu trebuie să depăşească 5%, o valoare optimă fiind de 3%. din totalul conținutului. Folosiţi un Tool pentru a afla, atât numărul de cuvinte dintr-un articol cât şi densitatea diferitor cuvinte cheie www.wordcounter.net.
14. Atenţie la pozele pe care le încărcaţi - Acestea trebuie să fie de mici dimensiuni şi să aibă un format optim ( jpg, png, gif) de asemenea vă recomand să nu folosiţi multe imagini într-un articol (1-2) puteți optimiza aceste imagini (află cum poţi optimiza o imagine citind Program cu care redimensionezi imaginile, viteza mai mare de incarcare web
15. Introduceţi cuvinte cheie în imagini - Atribut tag-ul alt joacă un rol important pentru ca imaginile să poată fii interpretate de către motoarele de căutare - Citiţi acest articol ''Castiga poziti in motoarele de cautare cu ajutorul imaginilor''.
16. Setare unui număr mic de articole pe pagina de pornire - Numărul de articole de pe prima pagină influenţează viteza de încărcare a site-ului, astfel un număr mare de articole afişate pe prima pagină (Acasă - Home) va scădea viteza de încărcare.
17. Sitemap si Indexsarea - După ce aţi scris mai multe articole va trebui să vă creaţi un sitemap şi să indexaţi site-ul în diferite motoare de căutare (Google, Bing, Yahoo, Ask... etc.). Citiţi acest articol Ce este un Sitemap, cum il creez si cum il introduc in Webmaster Tools?.
18. Nu folosiţi foarte multe anunţuri Flash - Suportul Flash (anunţuri cu imagini în mişcare) îngreunează încărcarea site-ului de aceia este recomandat folosirea unui număr cât mai mic de astfel de anunţuri cel puţin pe pagina principală. În această categorie de anunţuri intră şi cele de la Google AdSense.
19. Evitarea redirecţionărilor către un alt Site - Acest lucru pe lângă faptul că vă măreşte durata de încărcare vă poate aduce şi o penalizare Google.
20. Eliminarea Erorilor de încărcare, link-uri rupte, şterse, sau inexistente.
21. Evitarea folosiri ferestrelor Popup - Ferestre de blocare tip anunţ, Acest lucru dăunează vitezei de încărcare, dar de asemenea poate alungă vizitatori.
  Acestea sunt sfaturi din prima etapă de care ar trebui să ţineţi cont când doriţi să creaţi un site de calitate care să fie clasat pe poziţii fruntaşe.
  Citiți Promovare Site-Seo Site partea a doua a acestui articol în care găsiți sfaturi de promovarea a site-ului şi a conţinutului care vă vor ajuta să câştigaţi vizitatori şi poziţii in motoarele de căutare.
  Şi o parte a 3 a Optimizare site Edit HTML în care vorbesc despre modificările în Şablonul site-ului (Edit HTML) care ajută să vă ,,Imprieteniți'' cu Google.

author-pic Despre Autor
Pasionat de IT dornic sa aduc ceva nou care sa va fie de ajutor

9 comentarii:

  1. Daca poti sa explici mai concret, la ce te- ai referit la punctul 19.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Mihaela
      La punctul 19 fac referire la 3 situaţii de redirecţionare
      1. A unui întreg site către un alt site - Ai avut un site pe host gratuit aşa că acesta (Blogger) şi ţi-ai făcut un alt site pe host plătit şi vrei ca cei care intra pe site-ul tău cel vechi să fie redirecţionaţi spre site-ul cel nou
      2. Ai scris un fragment de articol şi apoi faci trimitere pe un alt site unde se poate citi întreg articolul.
      3. Prea multe link-uri intr-un articol de genul Cititi articolul de aici, sau Downlodati de aici, aveti o dovada aici... etc

      Ștergere
  2. Buna,
    Am introdus un articol in wordcounter.net, dar nu stiu cum sa aflu densitatea cuvintelor cheie;imi spune ca am 1160 de cuvinte, mi se pare, prea mult...si in dreapta imi afiseaza numar, si procent al prepozitiilor, si cuvintelor de legatura.
    Nu prea stiu cum sa interpretez...poate nu am bifat ceva..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Mihaela
    Şi eu îl folosesc şi pentru al proba te invit să scrii manual o frază determinată
    Ex. "Bună seara astăzi am să scriu despre ceva care o să...".
    Aplicaţia interpretează ca şi cuvânt; prepozitile şi interjecţiile şi chiar şi o literă în cazul acestei fraze litera "o"
    Interpretează ca şi caracter; spaţiul dintre cuvinte, fiecare literă, punct virgula etc.
    Ca şi cuvinte cheie această aplicaţie clasează primele 8 poziţii ale cuvintelor inclusiv cuvintele de legătură ca; de, să, pe, în.
    În partea dreaptă (la Details), după ce ai introdus textul îţi vor apărea şi alte informaţi cum ar fi caractere fără spaţiu paragrafe etc
    Sfat
    Cuvintele cheie trebuie să fie "aruncate în tot articolul" procentul de folosire să nu depăşească 5% (dar să nu fie folosit de mai mult de 10 ori într-un articol).

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de raspuns, am citit ca este indicat sa scrii articole cu aproximativ 500 de cuvinte; e o problema daca scrii unul de 1000 de cuvinte, de exemplu?In cele 500 de cuvinte, se iau in consideratie la numaratoare si prepozitiile?
    Atunci cand folosesti Google Adwords pentru cuvinte cheie, iti apar grupuri de cuvinte in engleza, pe care le poti introduce in articol.Daca scrii articole in romana, aceste cuvinte mai sunt valabile?Ma refer la detectarea lor de catre motoarele de cautare, si ca subiecte interesante si cautate de vizitatorii blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Mihaela
      Aşa este, un articol scris ca la Punctul 10 se pare că este ideal pentru motoarele de căutare acum nu ştiu sigur care sunt motivele, dar le pot bănui
      Sigur nu pentru că se plictisesc boţi Google de citit Articolul, ci pentru ca;
      1. Un articol de o mie de cuvinte s-ar încărca mai greu
      2. Se consideră că ai un articol aşa mare pentru a creşte numărul cuvintelor Cheie
      3. Se consideră că ai un articol aşa mare pentru că vrei să reţii cât mai mult cititorul pe blog
      4. Cititori de regulă fug de române pe blog ( De aceea uneori împart articolele ex. fiind şi acesta scris în 3 părţi)
      Luate împreună toate aceste puncte duc la recomandarea de la punctul 10 al acestui articol.
      Dacă însă scrii un articol foarte bun de peste 1000 de caractere, în care da sunt luate şi prepoziţiile (de, pe, din, în.), se întâmplă următorul lucru. Este mai greu promovat (dar dacă acesta este citit şi apreciat (distribuit va ajunge mai sus decât alte articole de 500 de cuvinte)
      În ceia ce priveşte folosirea cuvintelor cheie în altă limbă (englezeşti) acestea devin relevante şi te ajută atât timp cât sunt tastate în căsuţa de căutare de către oameni.
      Ex. Dacă tu scrii un articol despre o cremă de corp în care vei folosi şi termeni englezeşti ca body cream acest lucru poate să te ajute doar pentru cel ce caută body cream. Şi mai e ceva folosirea în mod frecvent (într-un articol) de englezisme poate atrage o penalizare întrucât roboţi percep acest lucru ca o forţare a creşteri Seo, dar în acelaşi timp îţi poate aduce şi benefici având şanse ca articolul să fie accesat şi în ţări vorbitoare de engleză (tradus).
      Este indicat să foloseşti termeni în engleză doar pentru a explica un termen (o tendinţă). De asemenea este bine ca atunci când alegi să foloseşti Google AdWords să alegi să îţi dea cuvinte cheie în romană şi din România si să te foloseşti şi de filtrele de căutare (Direcţionare şi Personalizaţi căutarea), deşi şi aşa va mai arunca cuvinte în engleză pe care DĂ le poţi folosi însă aşa cum am explicat mai sus nu ştiu cât te ajută în căutările de către români.

      Ștergere
  5. Multumesc, as vrea sa te intreb ceva legat de marketingul afiliat, care poate fi o modalitate de castig pe bog.
    Nu am inteles cum trebuie sa pui linkul de afiliere,msau mai bine zis pentru care firme, pentru a castiga niste bani.
    Eu vreau sa scriu si despre produse cosmetice facute de mine,mcu ingrediente naturale cumparate de la o firma din Romania.Practic nu fac vanzare online pentru produse facute de mine,ca nu am firma, si cred ca nu pot face asta.
    Firma de la care iau produsele, imi dau si retete de preparare, retete pe care eu nu am voie sa le afisez.
    Vreau sa spun despre ele, intr- un articol in care mai scriu si altceva legat de subiectul respectiv.
    O sa dau trimitere pri link la firma respectiva, la finalul articolului.Dar daca ei nu lucreaza cu un program de afiliere, le fac o reclama gratuita.Poate sa discut cu ei, sa vedem ce putem stabili impreuna in acest sens.
    Nu inteleg practic cum pot folosi marketingul afiliat si cum pot afla ce firme de produse cosmetice naturale, ingrediente organice lucreaza in acest sistem de afiliere.Nu cred ca am fost foarte clara, dar sper ca ai reusit sa intuiesti care este neintelegerea mea.Sunt siteuri care explica in ce consta metoda, dar e vorba ce faci practic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este prea devreme să te gândeşti la câştig întrucât câştigul este condiţionat de trafic (vizite) dar ca să îţi faci o idee despre cum poţi câştiga bani cu Blog-ul tău îţi spun metodele pe care le folosesc eu.pe blog-urile mele.
    1. Google Adsense mai nou trebuie să ai o vechime de 6 luni pe net ca să fii acceptat - Google pune reclama pe blog-ul tău şi tu eşti plătită la mia de vizite şi la numărul de click urî pe anunţ (tu nu ai voie să dai click pe anunţ şi nici să încurajezi click ul).
    2 Youtube fac videoclipuri şi le pun pe Youtube şi pe blog câştigi la mia de vizite la abonaţi la comentări şi tot aşa (poţi prezenta cremă şi efectele ei...)
    3 Adfly este un serviciu de scurtat link-uri şi îl întâlneşti des pe blog-urile mele atunci când spun, descărcaţi de aici" ajungi pe o pagină şi după 5 sec dai sări peste, iei şi de aici bani per mie de click-uri (aşa poţi să pui link ul la final către firmele producătoare)
    4. Publishare - te înscri (va trebui să aştepţi aprobarea) apoi alegi o campanie de produse în cazul tău cosmetice îţi va da un link pe care trebuie să îl bagi fie în articol (dar în modul HTML) fie va trebui să bagi o etichetă meta tag în Şablon tot în modul HTML
    5 Asemănător este şi 2 Parale
    Interesează te de fiecare în parte şi după ce te decizi îmi spui şi îţi voi spune pas cu pas ce anume trebuie să faci mai sunt şi alte firme de afiliere citeşte aici Afiliere

    RăspundețiȘtergere
  7. Am intrebat informativ despre afiliere, ca am citit cateva articole, dar nu am inteles cum functioneaza.
    O sa intreb mai mult, la timpul potrivit.
    Multumesc oricum,
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere