Cu toţi ne dorim ca site/blog-ul nostru să fie între primele în afişările motoarelor de căutare şi ne apucăm să scriem şi ne aşteptăm ca rezultatele să se vadă peste noapte, dar vă asigur că acest lucru nu o să se întâmple, orice aţi face nu veţi câştiga un PageRank mare sau poziţii fruntaşe după câteva zile oricâte articole unice veți scrie. Am să scriu un articol despre modurile în care puteţi obţine o creştere de viitor...Cum putem creşte în motoarele de căutare?
- Folosirea unor cuvinte cheie relevante
Cuvintele-cheie sunt un element esenţial, când un utilizator doreşte să efectueze o căutare, introduce un cuvânt-cheie sau o expresie, iar motoarele de căutare ii afişează rezultatele după cele mai apropriata rezultate
Sfaturi
Nu folosiţi mai mult de 5% cuvinte cheie într-un articol, o densitate mai mare poate atrage o penalizare
- Foloseşti cuvinte cheie în URL-ul articolului (im titlul articolului)- Cuvinte cheie în METATAG-uri
În ultima vreme a apărut, în mediul online, o polemică destul de ciudată legată de metatag-uri. O serie dintre cei care activează în domeniul marketing-ului on-line au lansat ideea că Google nu mai ţine cont de textul introdus în metatag-uri.
- Cuvinte-cheie în metatag-ul description (descriere site)
- Folosirea unor cuvinte cheie relevante
Cuvintele-cheie sunt un element esenţial, când un utilizator doreşte să efectueze o căutare, introduce un cuvânt-cheie sau o expresie, iar motoarele de căutare ii afişează rezultatele după cele mai apropriata rezultate
Sfaturi
Nu folosiţi mai mult de 5% cuvinte cheie într-un articol, o densitate mai mare poate atrage o penalizare
- Foloseşti cuvinte cheie în URL-ul articolului (im titlul articolului)- Cuvinte cheie în METATAG-uri
În ultima vreme a apărut, în mediul online, o polemică destul de ciudată legată de metatag-uri. O serie dintre cei care activează în domeniul marketing-ului on-line au lansat ideea că Google nu mai ţine cont de textul introdus în metatag-uri.
- Cuvinte-cheie în metatag-ul description (descriere site)
Este plasat, ca şi cod, în secţiunea a webiste-ului şi apare afişat în trei locuri importante: în browser, în rezultatele căutărilor afişate de motorul de căutare, în alte website-uri. Acest tag trebuie să fie cât mai scurt şi concis.
- Tag-ul ALT şi cuvintele-cheie. Trebuie să fim conştienţi de faptul că spider-ii nu citesc imaginile, deci nici eventualele texte conţinute în imagini. În aceste condiţii, avem la dispoziţie tag-ul ALT, în care putem insera descrieri care să conţină cuvintele-cheie vizate. (denumirea imaginilor plasate în articol)
- Folosirea unui link (URL) personalizat
- Tag-ul ALT şi cuvintele-cheie. Trebuie să fim conştienţi de faptul că spider-ii nu citesc imaginile, deci nici eventualele texte conţinute în imagini. În aceste condiţii, avem la dispoziţie tag-ul ALT, în care putem insera descrieri care să conţină cuvintele-cheie vizate. (denumirea imaginilor plasate în articol)
- Folosirea unui link (URL) personalizat
- Scrieţi corect gramatical- Cuvinte cheie înTAG-uri
Există o serie de tag-uri care pot să aibă un rol important în SEO, în cazul în care conţin cuvintele-cheie potrivite. * se introduc în şablonul Html al site-ului
CONŢINUT
Se spune că Conţinutul trebuie să fie unic, însă pe lângă această conţinutul trebuie să fie bine structurat (Conţinut util, captivant, scurt şi la obiect, în care să folosim cuvintele cheie potrivite)
Atenţie la comentarii (răspundeţi tuturor şi încercaţi să îi ajutaţi pe fiecare în parte iar dacă este cazul updata-ţi conţinutul pentru ca acesta să fie de actualitate
- Nu folosiţi în exces fonduri îngroşate, colorate sau prea mari
LINK-URI: INTERNAL LINKS, OUTBOUND LINKS, INBOUND LINKS
Internal links – link-uri interne. Link-urile interne sunt acele link-uri care atunci când sunt accesate duc spre o altă pagină a website-ului nostru. Practic sunt link-urile care facilitează navigaţia în interiorului website-ului. Cu ajutorul lor se construieşte structura de rezistenţă a website-ului.
ÎNCĂRCARE RAPIDĂ A CONŢINUTULUI WEBSITE-ULUI
Probabil vi s-a întâmplat să accesaţi un anumit link şi să observaţi că website-ul vizat nu se mai încărca sau se încarcă foarte greu.
Vă recomand să citiţi acest articol ,,Cum îmbunătăţesc viteza site-ului? Viteza de incarcare a pagini Web,,
Există o serie de tag-uri care pot să aibă un rol important în SEO, în cazul în care conţin cuvintele-cheie potrivite. * se introduc în şablonul Html al site-ului
CONŢINUT
Se spune că Conţinutul trebuie să fie unic, însă pe lângă această conţinutul trebuie să fie bine structurat (Conţinut util, captivant, scurt şi la obiect, în care să folosim cuvintele cheie potrivite)
Atenţie la comentarii (răspundeţi tuturor şi încercaţi să îi ajutaţi pe fiecare în parte iar dacă este cazul updata-ţi conţinutul pentru ca acesta să fie de actualitate
- Nu folosiţi în exces fonduri îngroşate, colorate sau prea mari
LINK-URI: INTERNAL LINKS, OUTBOUND LINKS, INBOUND LINKS
Internal links – link-uri interne. Link-urile interne sunt acele link-uri care atunci când sunt accesate duc spre o altă pagină a website-ului nostru. Practic sunt link-urile care facilitează navigaţia în interiorului website-ului. Cu ajutorul lor se construieşte structura de rezistenţă a website-ului.
ÎNCĂRCARE RAPIDĂ A CONŢINUTULUI WEBSITE-ULUI
Probabil vi s-a întâmplat să accesaţi un anumit link şi să observaţi că website-ul vizat nu se mai încărca sau se încarcă foarte greu.
Vă recomand să citiţi acest articol ,,Cum îmbunătăţesc viteza site-ului? Viteza de incarcare a pagini Web,,
Promovare pe toate mediile sociale (fără a exagera pentru a evita spam-ul) şi implicarea în mediul online (forum, alte blog-uri site-uri de nişă)
Înscrierea în directoare şi schimbul de link-uri
ATENŢIE Căutat calitatea şi nu cantitatea.
Înscrierea în directoare şi schimbul de link-uri
ATENŢIE Căutat calitatea şi nu cantitatea.
Sper să gasiți util acest articol.
Bine de stiut...
RăspundețiȘtergere